loading...
بزرگ ترین وبروز ترین مرجع دانلود رایگان | manototop
amir بازدید : 67 سه شنبه 12 مهر 1390 نظرات (0)
http://2.bp.blogspot.com/-6yeO4k6RxdM/TdJFEgKT7DI/AAAAAAAAABY/RVb9kOUSUaQ/s1600/Babylon+9.0.2.2.gif


Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب،مستنداتت و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
- ترجمه کلمات و متون
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 75 زبان مختلف از جمله فارسی
- تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندو
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- و ...



برخی از ویژگی های نسخه جدید نرم افزار بابیلون:

- ترجمه آسان در کليه برنامه‌ها تنها با يک کليک
تنها کافی است در هر برنامه رايانه‌ای که مايليد، بر روی متن کليک کرده و به ترجمه آنی و سريع آن و همچنین مطالب واژه‌نامه‌ها و دانش‌نامه‌های مختلف در زمينه‌ها، موضوعات و مطالب گوناگون دسترسی پیدا کنید.

- غلط‌ياب املايی و تصحيح متن
غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون در خدمت شماست تا با کمک آن مطمئن شويد چیز مهمی در متن شما حذف نشده یا از قلم نیفتاده و به شما امکان یافتن غلط‌های نگارشی (مانند اشتباهات تایپی، دستوری، و غیره) را نیز می‌دهد. سرویس غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون به شما کمک می‌کند تا کلمات را بدون غلط املایی نوشته و نویسنده بهتری شوید. این قابلیت بهترین کلمات، عبارات و اصطلاحات جایگزن مناسب متن را پیشنهاد داده و به صورت خودکار متن شما را بررسی می‌کند. این سرویس بسیار ضروری بطور مشخص در زمان نوشتن ایمیل و نگارش اسناد بوسیله مایکروسافت آفیس و همینطور هنگام تهیه متون صفحات وب‌سایت سودمند می باشد.

- جامعه زنده ترجمه:
بابيلون 9 شما را قادر می‌سازد به راحتی در جامعه بزرگ بابيلون که متشکل از گویش‌وران به زبان مادری و مترجمان حرفه‌ای سرتاسر جهان است، مشارکت کنید. شما می توانید سوالات خود را از جامعه زنده ترجمه انسانی بابيلون بپرسید، خواه سوال شما یک پرسش مرتبط با زبان،یک سوال کوتاه و یا بررسی یک مقاله دانشگاهی باشد - جامعه انسانی بابيلون، که از هزاران کاربر بابيلون تشکیل شده ، آماده ارائه کمک شبانه‌روزی به شماست!

- ارائه ‌شده به 75 زبان مختلف:
بابيلون به صورت خودکار زبان‌های مورد استفاده و نياز شما را شناسایی کرده و نتايج را به آن زبان‌ها ارائه می‌دهد.

....::: دانلود  در ادامه مطلب :::....

ضیاوالله پناهی بازدید : 79 یکشنبه 10 مهر 1390 نظرات (0)
بسیاری از وب سایت ها و هکرهای حرفه ای می توانند با استفاده از آدرس آی پی شما به کامپیوتر شما وارد شده و بسیاری از اطلاعات مهم و شخصی شما را به سرقت ببرند. Super Hide IP نرم افزاری بسیار قدرتمند برای مخفی کردن آی پی شما است که به کمک آن می توانید تا به صورت ناشناس در اینترنت گشت و گذار کنید ، همچنین جلوگیری از هکرها برای نظارت بر فعالیت های آنلاین شما ، جلوگیری از سرقت هویت و اطلاعات مهم توسط هکرها ، ارسال ایمیل ناشناس و همچنین ورود به وب سایت هایی است که از آنها بن شده اید. به کمک این برنامه شما می توانید تا یک آدرس ای پی جعلی که می تواند متعلق به کشورهای مختلف نظیر ایالات متحده ، بریتانیا ، فرانسه ، و غیره باشد را انتخاب کنید. این برنامه سازگاری کامل با انواع مرورگرها مانند Internet Explorer, Firefox, Opera, Maxthon, MyIE دارد. همچنین با تمام روتر ، فایروال ها ، شبکه های خانگی ، شبکه های بی سیم و هر نوع دیگر از اینترنت سازگاری دارد. این نرم افزار را فقط میتوانید از همین سایت دانلود کنید و حق کاپی بدون ذکر منبع غیر مجاز و منع قرار داده شده است......

http://dlmanototop.persiangig.com/image/Super%20Hide%20IP%203.1.4.6.jpg


....::: دانلود  در ادامه مطلب :::....
ضیاوالله پناهی بازدید : 61 یکشنبه 10 مهر 1390 نظرات (0)
 
http://dl.soft98.ir/img/nero.b.jpg


نرم افزار  Nero Burning ROM 10.6.10600 محصولی فراتر از شرکت های رسانه دیجیتال جهان و نرم افزار های سرگرمی خانگی است. خصیصه های این نرم افزار عصر جدیدی از عملکرد را به نمایش می گذارد که لذت سادگی کار با رسانه های دیجیتال را بوجود آورده است. نرم افزار Nero با کارایی آسان از گذشته تا به حال هنوز یک نرم افزار قدرتمند در زمینه مالتی مدیا است که به آسانی امکان create, rip, copy, burn, edit, share و به روز رسانی آنلاین را به شما می دهد.
|

نکات برجسته نرم افزار Nero Burning ROM 10.6.10600 :
- سریع و آسان در rip, burn, پشتیبان گیری اتوماتیک و عملیات کپی
- پشتیبان گیری فایل ها در سی دی، دی وی دی و دیسک های بلو ری
- امکان ایجاد منوی DVD متفاوت تر از قبل به صورت سه بعدی
- کپی، نوشتن، به اشتراک گذاشتن، ارسال فایل و میکس کردن یک موزیک مانند یک دی جی
- تبدیل آهنگ، عکس و دی وی دی ها برای اجرا در iPod و دیگر موبایل ها
- تماشا، ضبط، توقف و سفارشی کردن از راه دور مانند یک تلویزیون
- اجرای تمام فرمت های HD از جمله AVCHD
- نیاز به Microsoft .NET Framework 3.0 برای اجرا در ویندوز ایکس پی


....::: دانلود  در ادامه مطلب :::....
ضیاوالله پناهی بازدید : 67 جمعه 08 مهر 1390 نظرات (0)
Nokia DJ mixer یک برنامه ی عالی برای ویرایش و ساخت موزیک های دی جی در گوشی های موبایل می باشد توسط این برنامه شما می توانید صدای خود را ضبط کرده و   بر روی آن افکت های جالب و زیبای صوتی بگذارید و آن  را باآهنگ های مورد نظرتون  ترکیب  کرده  و آهنگی جدید   و زیبا بسازید. این برنامه جاوا بوده و بر روی گوشی هایی که دارای  سیستم عامل جاوا می باشند قابل  نصب و  استفاده  است.   شما هم اکنون می توانید این برنامه را با لینک مستقیم  دريافت نماييد.

http://static.sftcdn.net/en/scrn/72000/72676/nokia-dj-mixer-13.jpg


.::. ادامه مطلب را کلیک کنید.::.



amir بازدید : 73 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
http://www.softwarecrew.com/wp-content/uploads/2010/10/skype_5_large.png

اسکایپ یک نرم افزاری است که شما را قادر به برقرار تماس رایگان به هر نقطه جهان میسازد. اسکایپ نو آوری از تکنالوژی های P2P میباشد تا شما را با سایر کاربران متصل سازد.این داری ویژگی های خاص و امن میباشد. که از جمله Skype Out یعنی از اسکایپ به تلفن همراه و به طور منظم در سرار جهان, کنفرانس تلفنی, و انتقال فایل ها به صورت امن میباشد..
تماس ها اسکایپ از کیفیت صدای بهتر میباشد نسبت به تلفن های معمولی شما و بسایر امن است...


Screen Shot:




.::. دانلود در ادامه مطلب .::.

amir بازدید : 73 چهارشنبه 30 شهریور 1390 نظرات (0)

NetQin Mobiles Anti-Virus v02.4.0  یکی از قویترین و به روز ترین آنتی ویروس های موبایل
یک آنتی ویروس قدرتمند با قابلیت آپدیت که با سرعت بالا امکان جستجو و اسکن گوشی را برای شما فراهم آورده
این آنتی ویروس از آخرین تکنولوژی اسکن و شناسایی ویروس برخوردار بوده که توانایی نابودی تمامی ویروس های موجود را دارا میباشد .




.::. دانلود در ادامه مطلب .::.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 2,444
  • بازدید سال : 12,872
  • بازدید کلی : 69,168