loading...
بزرگ ترین وبروز ترین مرجع دانلود رایگان | manototop
ضیاوالله پناهی بازدید : 122 دوشنبه 11 مهر 1390 نظرات (0)
http://pcturbosoft.com/image/data/indesign_cs4.jpg


بدون شک تمام مردم جهان در طول عمرشان به صورت هاي مختلف با روزنامه يا نشريات مختلفي سروکار دارند و در حال حاضر با توجه به فناوري هاي موجود، بيشتر مردم از نشريات الکترونيکي استفاده مي کنند. هر نشريه اي براي طراحي به صفحه آرايي احتياج دارد. متن نشريه به همراه عکس هاي موجود طبق قوانين و قواعد خاصي در صفحات قرار مي گيرند. با اينکه نرم افزارهاي موجود تا حد کمي کار را آسان تر کرده است، اما باز هم اين کار هنر خاصي را احتياج دارد تا کار جذاب و قابل قبولي ارائه شود. در اين تاپيک قصد دارم که به شما نرم افزاري را معرفي کنم تا به کمک آن بتوانيد صفحه آرايي را به طريقي حتي بصورت کاملا ابتدايي تجربه کنيد.

نرم افزار Adobe InDesign که محصولي از شرکت ادوبي است، محصول بسيار قدرتمند براي صفحه آرايي نشريات ميباشد. البته نرم افزارهاي بسياري در اين زمينه طراحي شده است اما اين نرم افزار با توجه به ويژگي هايي که دارد و به خاطر اين که انعطاف پذيرتر از ديگر نرم افزارها مي باشد، بيشتر از ديگر نرم افزارها مورد توجه طراحان و صفحه آرايان قرار گرفته است. البته از اين نرم افزار بيشتر در زمينه طراحي مجلات و کتاب ها و بوروشورهاي تبليغاتي استفاده مي کنند.

در اين نرم افزار انجام عمل ستون بندي به آساني امکان پذير است، از مهمترين ويژگي هاي اين نرم افزار اينست که هر صفحه آرا پس از پايان کار طراحي، احتياجي به گرفتن مجزا از هر فرمي ندارد و فقط کافيست که يک خروجي در قالب پي دي اف براي چاپ آماده کند که اين نرم افزار اين کار را به آساني براي طراح انجام خواهد داد. اين نرم افزار قابليت هاي کليدي بسياري دارد که در ادامه به ترتيب اولويت آنه ها را بررسي خواهيم کرد.

از مهمترين و برجسته ترين اين خصوصيات، سازگار بودن اين نرم افزار با ديگر نرم افزارهاي شرکت ادوب است. همچنين InDesign قابليت ذخيره سازي خودکار کليه تغييرات را دارد و خيال شما از اين بابت آسوده خواهد بود. با داشتن اين نرم افزار شما قادر خواهيد بود از داکيومنت هاي (Document = اسناد) بسيار بزرگ از نظر محدوديت نداشتن در تعداد صفحات پشتيباني کنيد. اين نرم افزار داراي ابزار پيشرفته اي جهت جستجوي کلمات و عناصر طراحي و همچنين جايگزيني کلمات ميباشد. شما مي توانيد از نتيجه کارتان براي نمايش خروجي روي وب، خروجي XHTML بگيريد. همچنين مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار، حالت متون را به شکلي که در نرم افزار Word قرار مي گيرند، حفظ کنيد. علاوه بر اين قادر خواهيد بود خصوصيات مربوط به فايل هاي ورودي از نرم افزارهايي چون فتوشاپ و فايل هيي که فرمت pdf دارند را هم به همراه لايه هاي مختلف کنترل کنيد. به دليل محبوبيت بسياري که ويندوز در ميان کاربران دارد، اين نرم افزار هم با نسخه هاي مختلف سيستم عامل ويندوز ازجمله ويستا نيز سازگاري دارد اما به طور حتم قابليتي که بسيار بدرد ما خواهد خورد اين است که نرم افزار InDesign از زبان فارسي هم پشتيباني مي کند.

براي کاربراني که در گذشته از نرم افزار Adob Page Maker استفاده مي کردند بهترين موقعيت است که نگاهي به اين نرم افزار و قابليت هاي کليدي آن انداخته و آنرا با نسخه اي از نرم افزار InDesign مقايسه کنند. به طور حتم با تغييرات اعمال شده در اين نسخه، نرم افزار قبلي خود را عوض خواهيد کرد.



....::: دانلود  در ادامه مطلب :::....



amir بازدید : 67 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (0)
http://up7.iranblog.com/images/6jonm3lxxoj7ed2vwnh.jpg

AMS Software Photo Art Studio 2.87 نام نرم افزاری جالب است که می توان با استفاده از آن کارت پستال های زیبایی را از تصاویر شخصی خود به سادگی آماده نمود. این نرم افزار که سهولت در استفاده از مهم ترین خصوصیات آن است سرشار از افکت ها و فریم های زیباست که تنها با چند کلیک ساده آن ها را برروی تصاویر می توان اعمال نمود.  عملکرد این نرم افزار بیشتر مناسب برای کسانی است که می خواهند تصاویر شخصی خود را در قاب های زیبا و جذاب در معرض دید بگذارند. AMS Photo Art Studio امکان ویرایش تصاویر ، تغییر در رنگ و ابعاد و مدیریت کامل را به کاربران می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی نیز بهره می برد ، از تقریبا تمامی فرمت های رایج موجود نیز پشتیبانی خواهد کرد. کیفیت در خروجی قابل تنظیم نیز می باشد و حتی کاربر می تواند نهایت کیفیت را در خروجی تصاویر اعمال کند. تصاویر را در این نرم افزار می توان به صورت اتوماتیک مورد بازبینی در رنگ و نور با ۵ الگوریتم مختلف نیز قرار داد که یک از خصوصیات مهم تلقی خواهد شد.


...::::دانلود نرم افزار در ادامه مطلب:::....


amir بازدید : 77 جمعه 25 شهریور 1390 نظرات (0)
http://up8.iranblog.com/images/i4nz6np8c3eagxg6p4l.jpg

اکثر کاربرانی که به نوعی با تصاویر سروکار دارند حتما به این موضوع فکر کرده اند که تصاویرشان را به صورت یک آلبوم در بیاورند . در این زمینه نرم افزارهای فراوانی وجود دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارد و ویژگی هایی دارد که ممکن است نرم افزار دیگر فاقد آنها باشد هر کاربر ممکن است در این زمینه یک نرم فزار را طبق سلیقه ی خود نصب کند و با آن تصاویر خود را به صورت آلبوم در اورد اما پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار ۳D-Album Commercial Suite می باشد که حرفه ای ترین برنامه در این زمینه است . این نرم افزار در سایت های مختلف برای فروش گذاشته شده است که ما آن را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. با ۳D-Album Commercial Suite با چند کلیک ساده ماوس و کمی تایپ می توانید زیباترین آلبوم های دیجیتال را تولید کنید . عکاسان حرفه ای و آماتور برای انتشار کارشان بر روی CD / DVD نیازمند نرم افزارهایی برای خلق Slideshow ها و یا Presentation های زیبا می باشند تا در وقت خود را بیهوده برای ساخت محتوای مولتی مدیا هدر نداده و تلاش خود را مبذول کشف و آموختن راهکار ها وسبک های جدید عکاسی نمایند . تمامی امکانات و مواردی که مورد نیاز کاربر است در این زمینه برای تهیه ی هر چه بهتر آلبوم وجود دارند و کار با برنامه نیز سخت نیست . با اندکی زمان گذاشتن بر روی آن می توانید بهترین آلبوم های دیجیتال را بسازید .همان طور که می دانید از مهم ترین مزایای انتشار آلبوم ها بر روی CD ، امکان استفاده از افکت های زیبای سه بعدی ، افکت های صوتی و افکت های تصویری می باشد که این نرم افزار با داشتن ده ها قالب آماده برای این موضوعات و امکانات ویرایش این قالب ها می تواند کار شما را بسیار زیباتر جلوه دهد . همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را با آهنگ مورد علاقه تان ترکیب کنید و یک فایل ویدئویی ایجاد کنید .


ویژگی های کلیدی نرم افزار ۳D Album Commercial Suite 3.32 Final:
- دارای دستیار چند رسانه ای حرفه ای نرم افزار که کمک می کند تنها با طی کردن تنها سه مرحله آلبوم دیجیتال زیبا و حیرت آوری ایجاد کنید .
- پشتیبانی از فرم های ویدئویی برای گرفتن خروجی های متنوع
- قابلیت طراحی صفحات و آلبوم های دیجیتال با قابلیت چاپ
- دارای ویرایشگر داخلی برای تدوین عکس ها و تصاویر شما
- شامل بیش از ۱۱۰ آلبوم تماشایی و حرفه ای
- قابلیت ایجاد خروجی به صورت CD یا DVD
- قابلیت طراحی لیبل برای CD یا DVD
- قابلیت سازماندهی حرفه ای تصاویر
- سازگاری با ویندوزهای مختلف
- قابلیت ساخت تقویم های دیواری
- قابلیت خلق کارت های دعوت
- رایگان بودن نرم افزار
- کاربری آسان
- و…


...::::دانلود نرم افزار در ادامه مطلب:::....


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 2,538
  • بازدید سال : 12,966
  • بازدید کلی : 69,262