loading...
بزرگ ترین وبروز ترین مرجع دانلود رایگان | manototop
amir بازدید : 80 جمعه 18 شهریور 1390 نظرات (0)
http://s2.picofile.com/file/7134310000/1.jpg

سلام دوستان عزیز سایت من و تو تاپ به نویسنده نیاز دارد کسانیکه میل به نویسندگی دارند میتونند از طریق نظرات سایت اعلام نمایند منتظر نظرات شما هستیم پذیرش نویسنده وقت و تعداد محدود دارد پس عجله نمایید....
amir بازدید : 81 جمعه 18 شهریور 1390 نظرات (1)
سلام دوستان عزیز سایت من و تو تاپ شروع به کار کرد این سایت بزرگترین و بروزترین مرجع دانلود رایگان میباشد امید واریم مطالبی که توی سایت میگذاریم قابل توجه شما عزیزان قرار گیرد و این سایت در تاریخ 1390/6/18 شروع به کار کرده است و ما منتظر بهترین نظرات شما دوستان هستیم....
amir بازدید : 100 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (2)
دانلود براش ایجاد لکه

این مجموعه شامل براشی برای ایجاد لکه با فرمت abr می باشد. طراحان می توانند از این براش جدید برای ایجاد ابر، بافت و … در طراحی های خود سود ببرند.

.::. دانلود در ادامه مطلب .::.
amir بازدید : 97 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)
سری دوم پـــ نـــه پـــــ من و تو تاپ

به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟
میگم پَـــ نَ پَــــ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه

.::. مشاهده در ادامه مطلب .::.
ضیاوالله پناهی بازدید : 67 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)
http://4.bp.blogspot.com/_8snLburkZxY/TFAaCAft9MI/AAAAAAAAAEc/gprQzRz9mjE/s1600/roboform.jpg

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

قابليتهاي عمومي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.5.0:
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر میسپره و به صورت اتوماتیک شما رو لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام رو با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما رو به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کنه که هکرها نتونن حدس بزنن
- برنامه های Keylogger رو شکست مي دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و اونها رو بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و...

قابليتهاي كليدي نرم افزار AI RoboForm Enterprise v7.5.0:
- پر کردن خودکار فرمها تنها توسط یک کلیک و بدون نیاز به فشردن حتی یک کلید !
- کدگذاری قدرتمند بر روی پسورد ها که موجب حفظ امنیت هرچه بالاتر آنها می شود
- خلق رمز عبور جدید و غیر تکراری و سخت قابل حدس به طور خودکار از داخل محیط نرم افزار
- جلوگیری از کلاهبرداری های اینترنتی با وارد کردن پسورد ها به صورت هوشمند در وبسایتهای واقعی آنها
- ممانعت از سرقت اطلاعات توسط جاسوس ها و Keylogger ها که به ثبت کلید های تایپ شده و جاسوسی می پردازند
- ذخیره اطلاعات و پسوردهای مکان های مختلف و مورد نیاز شما که بلافاصله با وارد کردن سریع، امن و خودکار
- تهیه BackUp و نسخه ی پشتیبان از از پسوردها در مکانی امن
- قابلیت جستجو در میان پسوردهای ذخیره شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

....::: دانلود  در ادامه مطلب :::...
ضیاوالله پناهی بازدید : 93 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)
http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/045/7/5/p_e_s_2012_cover_by_jeanpaul007-d39klsi.png

پس از ارائه نسخه نهایی بازی PES 2012 اولین ایرادی که در آن دیده می شد عدم وجود گزارشگر به زبان انگلیسی بود که فایل های متعددی در سایت های مختلف انتشار پیدا کرد که هیچ یک به درستی عمل نمی کرد و متاسفانه اکثر نسخه های اورجینال هم که در بازار موجودند به همین مشکل دچار هستند ؛ اما خوشحالیم من و تو تاپ جز اولین سایت هایی است که گزارشگر انگلیسی با گزارش صحیح و کامل را برای دانلود به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. این گزارشگر برای تیم ها ، بازیکنان و مسابقات مختلف مورد تست و آزمایش قرار گرفته و برای همه به صورت صحیح گزارش می نماید. همچنین عدم وجود گزارشگر انگلیسی به دلیل آن است که نسخه اروپایی PES 2012 در کشور انگلستان قرار است در تاریخ 14 اکتبر انتشار پیدا کند و به همین جهت نسخه هایی که در اینترنت موجودند به زبان های دیگر کشور های اروپایی هستند. ضمنا نسخه های کامل و انگلیسی پس از تست نهایی در سایت قرار داده خواهند شد.
بالاخره پس از یک سال اولین نسخه نهایی از بازی بسیار محبوب PES انتشار پیدا کرد. بازی فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای که در میان کاربران بسیار محبوب است. خوشحالیم جز اولین سایت هایی هستیم که این بازی را انتشار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد دمو بوده و محدودیت های بسیاری دارد و تا ارائه نسخه نهایی شاید فاصله زیادی داشته باشد اما می توان خط مشی کلی نسخه 2012 را مشخص نمود تا جواب این سوال داده شود که آیا Konami توانسته مشکلات نسخه های قبلی را برطرف کند و به محبوبیت و هوش مصنوعی بازی بیفزاید یا خیر.
آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه 2011 با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و ... را فرا بگیرد.
در مورد تیم ها ، نام بازیکان ، تغییرات و نقل و انتقالات ، ورزشگاه ها و موارد دیگر Konami قول های فراوانی داده که همه به شکل صحیح خود قابل استفاده باشند. برای مثال نام بازیکنان کشور آلمان یا تیم های بوندسلیگا با نام صحیح درج شده باشند.
نسخه ای که پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است تنها نسخه ای است که فعلا در اینترنت موجود می باشد. زبان اتوران آلمانی بوده اما با تلاش مدیران به صورت انگلیسی درآمده است ؛ دقت داشته باشید پیشنهاد می شود کاربرانی که اینترنت پرسرعت دارند این نسخه را دانلود کنند چرا که در صورت ارائه نسخه های کامل تر آنها جایگزین بازی فعلی خواهند شد.



....::: دانلود  در ادامه مطلب :::...
ضیاوالله پناهی بازدید : 62 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)
The Smurfs 2011 نام انیمیشن فوق العاده زیبا ، جذاب و تماشایی است که در سال 2011 میلادی عرضه شده است. فیلمی با مزمونی طنز که به واسطه استفاده از کاراکترهای جذاب تماشایش لذت بخش تر هم شده است. داستان انیمیشن وقتی جذاب تر می شود که آدم کوتوله های خاص از دنیایشان به دست جادوگری شیطانی اخراج شده و از بد روزگار در میان پارکی در شهر نیویورک سر در می آوردند ؛ از همه مورد بدتر برای آدم کوتوله ها نابود سازی راه های بازگشت است که جادوگر همه آن ها را خراب کرده و حالا باید این موجودات راهی برای بازگشت به روستایشان یعنی Smurfs پیدا کنند ...

The story of The Smurfs (2011) DVDRip, begins when the evil wizard Gargamel Smurf blue expelled from their villages small, they fall from their magical world and into us - in fact, hit dab in the middle of Central Park. Only three apples high and stuck in the Big Apple, the Smurfs must find a way to return to their villages before Gargamel tracks them down.

با 7 سرور رایگان دانلود کنید...

http://collider.com/wp-content/uploads/The-Smurfs-3D-movie-poster-1.jpg

....::: دانلود  در ادامه مطلب :::...
ضیاوالله پناهی بازدید : 68 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود سری جدید عکس های خاطره اسدی

دانلود سری جدید عکس های خاطره اسدی

....::: بقیه تصاویر  در ادامه مطلب :::....

amir بازدید : 68 سه شنبه 12 مهر 1390 نظرات (0)
http://2.bp.blogspot.com/-6yeO4k6RxdM/TdJFEgKT7DI/AAAAAAAAABY/RVb9kOUSUaQ/s1600/Babylon+9.0.2.2.gif


Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال 1997 شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه "دیکشنری بابیلون" نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال 2001 این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب،مستنداتت و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
- ترجمه کلمات و متون
- دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 75 زبان مختلف از جمله فارسی
- تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
- حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
- فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
- فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندو
- مبدل واحد ها به یکدیگر
- اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
- روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
- توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
- قابلیت جدید Auto Completion
- قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
- و ...



برخی از ویژگی های نسخه جدید نرم افزار بابیلون:

- ترجمه آسان در کليه برنامه‌ها تنها با يک کليک
تنها کافی است در هر برنامه رايانه‌ای که مايليد، بر روی متن کليک کرده و به ترجمه آنی و سريع آن و همچنین مطالب واژه‌نامه‌ها و دانش‌نامه‌های مختلف در زمينه‌ها، موضوعات و مطالب گوناگون دسترسی پیدا کنید.

- غلط‌ياب املايی و تصحيح متن
غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون در خدمت شماست تا با کمک آن مطمئن شويد چیز مهمی در متن شما حذف نشده یا از قلم نیفتاده و به شما امکان یافتن غلط‌های نگارشی (مانند اشتباهات تایپی، دستوری، و غیره) را نیز می‌دهد. سرویس غلط‌ياب املايی و تصحيح متن بابيلون به شما کمک می‌کند تا کلمات را بدون غلط املایی نوشته و نویسنده بهتری شوید. این قابلیت بهترین کلمات، عبارات و اصطلاحات جایگزن مناسب متن را پیشنهاد داده و به صورت خودکار متن شما را بررسی می‌کند. این سرویس بسیار ضروری بطور مشخص در زمان نوشتن ایمیل و نگارش اسناد بوسیله مایکروسافت آفیس و همینطور هنگام تهیه متون صفحات وب‌سایت سودمند می باشد.

- جامعه زنده ترجمه:
بابيلون 9 شما را قادر می‌سازد به راحتی در جامعه بزرگ بابيلون که متشکل از گویش‌وران به زبان مادری و مترجمان حرفه‌ای سرتاسر جهان است، مشارکت کنید. شما می توانید سوالات خود را از جامعه زنده ترجمه انسانی بابيلون بپرسید، خواه سوال شما یک پرسش مرتبط با زبان،یک سوال کوتاه و یا بررسی یک مقاله دانشگاهی باشد - جامعه انسانی بابيلون، که از هزاران کاربر بابيلون تشکیل شده ، آماده ارائه کمک شبانه‌روزی به شماست!

- ارائه ‌شده به 75 زبان مختلف:
بابيلون به صورت خودکار زبان‌های مورد استفاده و نياز شما را شناسایی کرده و نتايج را به آن زبان‌ها ارائه می‌دهد.

....::: دانلود  در ادامه مطلب :::....

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,233
  • بازدید ماه : 2,233
  • بازدید سال : 15,355
  • بازدید کلی : 71,651