loading...
بزرگ ترین وبروز ترین مرجع دانلود رایگان | manototop
amir بازدید : 78 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

این خواننده جوان و خوش ذوق درباره جزییات مشخصه این آلبوم گفت: در «نفس گیر» آهنگسازانی همچون محسن یگانه، مازیار فلاحی، علی اصحابی، مهرتاش سعیدی و خودم، حضور داریم.

 
در تنظیم‌های قطعات نیز کوشان حداد، شهاب اکبری، مجید اصلاحی (گریفین)، عابد بسطامی، مسعود همایونی ومهرتاش سعیدی با من همکاری کرده‌اند. البته احتمال دارد در تنظیم دوست دیگر همچون دکتر محمد رضا چراغعلی نیز در کنار ما حضور داشته باشد و با من همکاری کند.


به گفته این خواننده، ترانه‌های آلبوم «نفس گیر» را یاحا کاشانی، سمیه کاویانی و خود وی سروده‌اند.
وی در ادامه یادآور شد: تعداد قطعات این آلبوم ۱۲ قطعه بوده که همچنان قصد افزایش این تعداد را داریم. هر قطعه حدود ۳ تا ۴ دقیقه است و محدودیتی در زمان نخواهیم داشت.


وی ادامه داد: تیزر تصویری این آلبوم به کارگردانی آرش بهمنی بوده و به همراه آلبوم عرضه خواهد شد. بر این اساس ۴ قطعه را در قالب ۲تیزر ارائه کرده‌ایم.


وی در پاسخ به اینکه آیا برای قطعات خود به ساخت کلیپ اقدام خواهد کرد، گفت: قطعا چنین کاری خواهم کرد و به فکر آن هستیم. منتهی چون در حال حاضر مشغول کارهای پایانی آلبوم هستیم، هنوز اقدام خاصی در این جهت انجام نداده‌ایم.


سعیدی همچنین گفت: آلبوم «نفس گیر» هم قطعات آکوستیک دارد و هم الکترونیک و گاهی هم به صورت تلفیقی از هر دوی این‌ها در یک قطعه استفاده کرده‌ایم.


گفتنی است که نوازندگانی همچون مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، پیام طونی (ویلون)، فیروز ویسانلو (گیتار اسپانیش)، مهدی میرزایی (گیتاربیس)، حسین می‌زاقلی (آکوستیک)، کامبیز دباغی (سه تار) و بابک یوسفی (کلارینت) این آلبوم را نواخته و در ان با مسعود همکاری کرده‌اند.


وی عمده ویژگی آلبوم خود را متفاوت بودن آن از موسیقی رایج کشور دانسته و در این رابطه گفت: دوست داشتم متفاوت باشم به همین دلیل سعی کردم هم در خواندن و هم در آهنگسازی و حتی در ترانه، خودم باشم و از کسی تقلید نکنم. برای من متفاوت بودن بیش از هر چیز دیگری با ارزش است. سعی کرده‌ام مثل کسی نباشم.


ضبط این آلبوم در استودیو آفاق فیلم انجام شده و میکس و مسترینگ آت توسط شاهرخ شریفی و کوشان حداد و مجید اصلاحی صورت گرفته است.


«نفس گیر» آماده انتشار و در مرحله صدور مجوزاست و به دلیل حال و هوایی که دارد، در فصل پاییز منتشر می‌شود.


مسعود سعیدی به نکته خاصی درخصوص آلبوم خود اشاره کرد و گفت: برای ساخت این آلبوم مخاطب‌شناسی کرده‌ایم و می‌دانیم که برای چه کسانی موسیقی ساخته‌ایم و چه کسانی مخاطب ما هستند. با توجه شرایطی که در حال حاضر در موسیقی مشهود است، فکر می‌کنم آلبومم حرفی برای گفتن داشته باشد.


وی در پایان گفت: من به کار خودم ایمان دارم و به جرات می‌توانم بگویم که این آلبوم یکی از موفق‌ترین آلبوم‌های امسال در حوزه پاپ خواهد شد.

 

منبع : من و تو تاپ
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 13,253
  • بازدید کلی : 69,549