loading...
بزرگ ترین وبروز ترین مرجع دانلود رایگان | manototop
amir بازدید : 49 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

یارو شب قبل از خواستگاری زنگ میزنه به دختره میگه:

الو!سوالای فردای باباتو نداری؟؟؟

موضوع انشا:

تا به حال احساس غیر قابل توصیفی داشته اید؟

آن را توصیف کنید!

اگه یه شاپرک دنبال یه گل خوشبو می گشت،

تو رو خدا نگو من کجام.

گناه من نیست که بعد از تو،او آمد.تقصیر  قوانین دستوری است.

بقیه در ادامه مطلب

میدونی بهترین واحد پول دنیا چیه؟تومن!چون هم

تو توش هستی،هم من.

زندگی دو نیمه است:نیمه اول در انتظار نیمه دوم و نیمه دوم

در حسرت نیمه اول.

شاید زندگی قصه ای است که کودکان از آن آگاهند و

زندگی را با گریه آغاز می کنند.

هرگز به خاطر پول ازدواج نکنید،زیرا برای پول درآوردن راه

آسانتری هم وجود دارد.

برو…برو…برو…برو…برو…برو…برو

برو…برو…برو…برو…برو…برو…برو

برو…برو…برو…بسه حالا برگرد…………..!

همینجوری بری پایین به نفت می رسی!

روز تو رو تو کوچه دیدم و عاشقت شدم…فرداش تو خیابون دیدمت و دیوونت شدم…

امروز تو اتوبان دیدمت،خدا آخرو عاقبتمو بخیر کنه!عجب ماشینی هستی ۲۰۶

میخواستم ببینم خوابی یا نه؟؟؟؟؟دیر وقته برو بگیر بخواب،صبح بیدار نمیشی!!!!

شرمنده اس ام اس مال شما نبود.

یارو سوار آسانسور میشه ،میبینه نوشته:ظرفیت ۱۲ نفر.

با خودش میگه عجب بدبختیه ها!حالا ۱۱ نفر دیگه از کجا بیارم؟!

یارو چربی داشته میره دکتر،دکتر میگه روزی ۴ کیلومتر بدو.بعد از

یک هفته زنگ میزنه به دکتر،میگه:دکتر رسیدم به لب مرز،حالا چی کار کنم؟!!!

منبع : من و تو تاپ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 13,262
  • بازدید کلی : 69,558